Sol med snö.

Jag sitter här och funderar över hur det kan komma sig att det snöar samtidigt som det är sol. Jag tycker att det är en underlig kombination det där. Samma som när det regnar men samtidigt är strålande sol....hmmm.

Nu ska jag och mamma snart åka till min mormor där vi även träffar min moster så det blir en liten släktträff. Hundarna ska givetvis också med. De är alltid med...haha. Jag har tom med Scoodan när jag går på fest. Hon gillar det. =)
Fast ibland passas hon faktiskt av mamma och pappa. Hugo får dock inte följa med på något sådant för han är en aning bitsk. ;)

Ikväll är det dags för Rammstein. Ska bli superkul! Måste bara komma ihåg att köpa öronproppar. Jag vet inte var mina är, de försvann nämligen efter Depeche Mode-konserten. Ja, de är ju iaf inte dyra i inköp.

Jag har dessutom återfått förkylningen och det är ju trevligt som vanligt...eller inte. Nu blir det till att stoppa i sig två ipren. Lovely.

Vad ska ni göra idag? Händer det något kul?

Och ja, muffinsen som jag bakade igår blev mycket goda. ;)

Ha en superbra dag!






Nina.

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Pågrund av att hästen är så bråkig och gärna vill ta bettet. Om man då har kortare tyglar så måste den känna att den är i arbete hela tiden och att det är jag som har kontrollen inte den.

Fast man ska ju alltid rida med korta tyglar. Som du säkert vet. =P

Men alltså min ridlärare ville att jag skulle rida med 40cm långa tyglar, det gick i skritt, men inte i traven. Så jag längde dem lite, men de är fortfarande rent för korta för att sitsen ska se normal ut.

2010-02-16 @ 11:00:54
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Matilda

Ha ded så kuuul! :D

2010-02-16 @ 11:02:58
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Matilda

Yo!

2010-02-16 @ 12:49:46
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0