@ work.

Sitter på jobbet men har en liten rast nu. Skönt. Ska snart ha lektion igen.
Efter jobbet idag ska jag antagligen träffa mamma i stan innan jag ska till tandhygenisten. Det ska ju förstås inte bli så jättekul att gå dit men ibland måste man. Suck.
Ikväll måste jag städa lägenheten, inte heller allt för roligt men även det måste ju göras ibland.

Och snart är det dags för VinterOS!! Ska bli roligt. Jag älskar när det är OS-år och kollar mer än gärna.

Här kan du se programmet för OS.

Ska ni kolla? Och isf, vilka grenar ska ni kolla på? Jag kommer nog kolla det mesta av skidgrenarna och skridskogrenarna. Så det blir väl majoriteten av vad OS består av. Haha.

Ha det super och jobba väl. =)






Nina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0