Inget särskilt.

Idag tycker jag att jag mest har farit runt utan att riktigt ha uträttat något. Jag har iaf varit i stan med Desirée och det är alltid trevligt. Det blev en Armani diamondsparfym och en tröja från Zara i inköp. Kul kul.
Var i stallet och precis när jag kom dit så hände det en otäck olycka. Hopps att du kryar på dig snabbt T.

Jag fixade lite med Göte och sen stack jag hem till pojkvännen så nu sitter jag och bloggar lite medan han tittar på fotboll. Vi har precis kollat på dokumentären om bestigningen av K2 i augusti 2008. Hemsk historia det där.

Göte kommer att flytta från nuvarande stall i slutet av januari. Trist det där men nöden har ingen lag och det ska bli superkul att komma till det andra stallet där både Caroline och Matilda har sina hästar. Passar ju perfekt!

Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på i helgen. LJ är på konferans så jag får roa mig på annat sätt men et ska nog gå bra. Iaf så åker jag och syster till Ystad saltsjöbad på söndag och stannar tills på måndag. ska bli nice med lite avkoppling.

Nu ska jag umgås lite med LJ och så måste jag ut och kissa en liten Scoody. Hoppas att ni har en bra dag.






Nina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0