Torsdag.

Chilldag kan man väl säga. Idag har jag mest läst. Jag läste klart min bok så nu måste jag hitta en annan att sätta tänderna i. Någon som har ett tips?
Igår var jag hos Louise och fikade. De hade verkligen ett underbart litet hus. Jag har inte sett det innan men jag blev väldigt förtjust i det. Scoodan lackade lite på valpen Ruff men annars gick det bra.

På kvällen var det dags för stallet och jag red ihop med Therese. Kul med trevligt sällskap. Dock var jag en aning mör efter morgonens power platepass. Det är jobigt men sjukt nice ändå. Imorgon är det dags för ytterligare ett pass.
Pojkvännen är bortrest så då kan man ju ta chansen att chilla lite. Haha.
På lördag drar jag med familj och hundar upp till Jönköping eftersom min kusin ska fira sin sjuksköterskeexamen. Roligt!!

Annars har det inte hänt så mkt idag. Kom precis hem från stallet och det var KALLT!! Blåste in en massa snö från åkrarna.

Nu ska jag äta lite buljong. JIPPY vad gott!!

Ha det bäst!






Nina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0