Fredag.

Nu är det nog allt dags för en uppdatering tror jag. Det är ju så underbart väder så man vill ju inte sitta inne dvs ingen datortid förren på kvällen. =)
Just nu sitter jag och kollar på sändningen från Falsterbo. Jag var där i onsdags och om jag ska vara ärlig så tycker jag inte att det är lika kul längre. Jag vet inte varför. Jag som har band och allt. Haha. Men eventuellt sticker jag ner i helgen och hänger lite.
I onsdags var jag och Linnea där och jag hade med mig lilla Siv så det blev väldigt mycket stillasittande och bärande på valp. Mamma och pappa var också där nere så jag kunde inte lämna siv till dem. Scoody var däremot hemma med Hugo. De behövde vila och det skulle bli alldeles för varmt för dem.
Jag köpte bara en speciell handduk till hundar så det blev inte mycket shopping. Men man kan inte springa in i alla affärerna med en liten valp. Linnea hade Också sin hund Eddie med sig så det blev lugnt som sagt.

Igår var jag och Linnea med vovvarna på hundbadet i Höllviken och alla tre vovvar simmade helt frivilligt. De var så extremt söta det lilla gänget. Haha. Tyvärr fick Hugo vara hemma eftersom han inte gillar Eddie. Dessutom är det bättre för honom eftersom han inte orkar så mycket nu i värmen.

Idag har vi bara tagit det lugnt. Var i föräldrarnas trädgård och vovvarna sov i skuggan. Sen sov de när vi kom hem också. De behövde en riktig slappedag.

Jag börjar även längta lite efter att få hem Göte! men han ska gå en månad till iaf.

Ha en trevlig helg!!

Göte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0