Borde skriva något.

Men jag vet inte riktigt vad.

Melodifestivalen igår var ju en katastrof. Salem skulle ha vunnit. Men som vanligt när svenska folket ska säga sitt så blir det bara så fel. Ingen av de utländska jurygrupperna röstade fram vinnarlåten så vad säger det? Fantastiskt om vi ens kommer till final i år. Suck.
Men man får väl vara glad över att det inte var Pernilla W som gick vidare, sämre låt har man ju knappt hört.


Jag har precis kommit hem från stallet. När jag höll på att fixa där rinde det och det visade sig vara en man som hade hittat min plånbok och ville lämna tillbaka den. Jag hade tappat den när jag hoppade in i bilen. Så jäkla schysst av honom att ringa och fixa så att jag fick tillbaka den!! Det finns alltså ärliga människor kvar.

Nu har jag precis kört pojkvännen till ett möte och jag funderar på att vila en timme innan jag ska hämta honom igen. Jag har sovit alldeles för lite. Ikväll kommer Linda och Peter hit på lite mat. Kul!
Igår varvi hos Hanna och Peter och GRILLADE...japp, ni läste rätt. Fast det var ju inte varmt ute. Haha.

Nu ska jag äta en macka och chilla lite.

Hoppas att ni har det bra!

Kommentarer
Postat av: Karoline

Jag håller med dig fullt ut, tycker också att Salem skulle ha vunnit :)

2010-03-14 @ 14:00:08
URL: http://karoline.eak.nu
Postat av: julia*

Röstningssystemet är skit. Den som får sista poängen vinner ju, spelar ingen roll vad man fått för poäng innan.. jaja ;)

2010-03-14 @ 15:56:33
URL: http://bockerochhastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0