Flickvän till en välkänd man.

Jag är ihop med en kille som är ganska välkänd inom en viss gren eller vad man ska säga. Detta medför att folk gärna kopplar ihop oss som en enhet sas. ibland blir det lite irriterande när folk frågar mig om saker som han har sagt eller gjort. Fråga honom liksom. Jag står inte i direktkontakt med hans tankar.
Mest är det ju förstås kul att han är den han är för man får träffa en massa trevliga och intressanta människor. =)
Men det är just det när folk inte förstår att vi inte delar hjärna jag och min pojkvän.
Men det är väl antagligen sådant som man får ta och det gör mig inte så mycket för det mesta men då får jag som vanligt ändå förklara att om det är något de vill honom så får de ta det med honom och inte med mig. jag vet typ inget om det han vet så gå till källan liksom. ;)

Nu sitter jag och kollar på Dating in the dark. Inte så jättebra precis. Väntar mest på att desperate housewives ska börja. Jag har inte sett det på ett tag men nu blev jag lite sugen faktiskt. Verkar spännande.

Till kvällsmat idag åt jag en jättestor sallad. Jag försökte att skicka bilden med mobilen flera gånger men det fungerar inte alls. Fungerar det för er att mobilblogga?

Nu ska jag och hundarna slappa i soffan. Nice!




Kommentarer
Postat av: Carro

Vem är din pojkvän då?

2010-03-02 @ 22:23:50
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Matilda

Men guuuuuuuuuud så nanniga!

Ja han är ett SKRÄLLE den!

2010-03-02 @ 22:24:35
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: Ah okej. Nej, politik är inte min grej.

2010-03-02 @ 22:47:14
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0