Glöm inte tävlingen!

Om boken Ett magiskt äventyr!


Kommentarer
Postat av: Elin

åh vad kul att det är du som utbildat honom. Ett suveränt jobb har du gjort helt klart!

Hur kom det sig att du aldrig red JSM på honom?

Min mamma red honom faktiskt rätt nyligen..

Han är verkligen en häst som är still going strong.



Jag var där för ett tag sen och hälsade på, dom håller ju på att bygga om så alla hästarna ska få box! Kommer bli toppen där och Tango kommer nog bli glad som får en box.. Han är inte så glad i att man går bakom honom, men jag förstår honom med allt spring det är på alla barn på ridskolan.

2010-03-17 @ 22:36:22
URL: http://karisma.bloggagratis.se
Postat av: Elin

Hans humör är väl lite så där. Han har lyckats bita o sparka en och en annan elev. Men oftast håller han sig lugn om man bara ägnar några minuter till att klappa på han först o prata lite med honom. Jag har aldrig haft problem med honom. Jobbade på ridskolan i 1½ år för några år sedan och då hade jag iofs lite problem då han fick ett sår på benet som skulle spolas. Och han gjorde världens grej av det när man skulle fixa med såret. Tills han märkte att man inte ville något illa.



haha ja det där med sugandet håller han på med än. Jätte kul när dom fick äpplen i maten ibland som vi fått av folk som har massa äppelträd. då stod han o sög länge.

Han lyckades dock bita sig i tungan för några år sen. Varför vet vi inte men han hade världens jack i tungan och det blödde som bara den. Man kan se ärret på tungan fortfarande.



2010-03-17 @ 22:47:38
URL: http://karisma.bloggagratis.se
Postat av: Elin

la till dig jag med på bloglovin =)

2010-03-17 @ 22:53:16
URL: http://karisma.bloggagratis.se
Postat av: Elin

Då förstår jag att han är rädd om sina ben stackarn.



Ska se hur vädret är nästa vecka när jag är ledig 3 dagar. har nämligen pratat om att åka dit ut då och hälsa på lite (på ågesta) kan ta med kameran då och knäppa några kort på honom!



2010-03-17 @ 23:03:06
URL: http://karisma.bloggagratis.se
Postat av: Lina

Ville bara kolla ifall du va intresserad av att vara med i min Tävling om en mössa från manky.se? Jättelätta regler. Gå in på min blogg och kolla (A) Bläddra ner lite för att hitta tävlingen.

(Om du inte är intresserad så ber jag om ursäkt & du kan radera det här om du vill)

Kramar //Lina

2010-03-17 @ 23:08:10
URL: http://lina.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0