Idag....

har det inte hänt jättemycket. Jag red Göte och han var extremt pigg. Vi gjorde en liten övning nämligen bom- 3m- bom-3m- litet hinder. Han drog på så in i så det fick bli en himla massa trixande innan han ens lugnade ner sig en smula. Han var helt svettig efteråt och det var inte av ansträngning utan av att han blir så till sig.

Imorgon ska jag träffa Hanna och kolla på hennes häst innan vi åker till Göte. Senare på dagen ska jag till Linnea och babbla en massa. =)
Scoody kommer givetvis att vara med hela dagen.

Nu ligger pojkvännen och kollar på något vetenskapsprogram och jag känner att jag snart kommer att somna.

Ha en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Helloooo I'm working on my shed!

2010-03-30 @ 10:36:59
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0