Lista.

Dagens humör: Ok.
Dagens mående: Fruktansvärt trött!
Dagens borde: Plugga mer.
Dagens frisyr: Knut.
Dagens smink: Lancome foundation, rouge, brun ögonskugga och mascara,
Dagens klädsel: Jeans, brunrutig lammullströja.
Dagens planer: Till frisören, rasta hundarna och vila.
Dagens materiella vill ha: Fler hästar ovh hundar.
Dagens fundering: Optimister vs pessimister.
Dagens beroende: Scoody och Hugo.
Dagens tråkigaste: Trött!!
Dagens längtan: Åh du ljuva sommartid!!
Dagens superlängtan: Härliga sommarkvällar.
Dagens tidning: Den nya tidningen S.
Dagens låt: Vi kommer aldrig att dö - Bo Kaspers orkester.


Nu ska jag snart till frisören. Det ska bli trevligt. Måste fixa till håret lite och de gör det så himla bra där jag går.

Hoppas att ni har en bra dag!




bloglovin

Kommentarer
Postat av: N

Fin blogg, allt bra me dig? :)

2010-03-02 @ 13:36:02
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: L

hej! jag såg att du kommenterat i en blogg om att du inte får några besökare via bloggtrafik, har du fyllt i adressen till vilken sida du vill att folk besöker? under "mina sidor" tror jag det var (låter rätt logiskt iaf!) jag hade missat det först :p

2010-03-02 @ 16:20:50
URL: http://lilim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0