Onsdag.

Idag har det inte hänt så mycket. Men har haft fullt upp ändå sas.

När som helst kommer LH-valparna att födas. Får se om det blir någon till mig och om jag beslutar mig för att ta den. Väldigt spännande!!
Den är på dygn 60 nu....wiiiii.

Jag längtar så ofantligt till sommaren. Hur kan man längta så mycket? Tänk alla härliga grillkvällar och när man kan vara i stugan och bara ha det bra. Jag måste även börja kolla efter sommarbete till Göte. Han ska få gå ungefär 2 månader. Han är ju trots allt 18 år. Men om det inte blir någon valp i sommar så får han kanske gå lite kortare tid men inte så mycket.

Jag och Scoodan var ute en runda för en stund sedan och då mötte vi en väldigt uppvaktande JR-hane. OMG så söt han var. Det tyckte Scoodan också...iaf nu när hon löper.

Imorgon ska jag på en viktig sak på FM men sedan är det dags för stallet och sen träffa pojkvännen på kvällen. Han drar till Stockholm på fredag och är där hela helgen. Tråkigt men jag ska nog kunna roa mig själv ändå.

Ha det bäst alla!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hehe en viktig sak! Kan man säga!

2010-03-24 @ 21:42:53
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0