Hemma...

.....från jobbet idag. Så fruktansvärt tråkigt men jag hade verkligen inget val. =(

Jag roar mig med en lista som jag hittade på Matildas blogg.

1. Vem är du? Nina
2. Är du självständig? Ja det tycker jag verkligen.
3. Personlighet: Bestämd men snäll. Ställer upp för de jag tycker om. Har mycket humör. ;)
4. E-post: [email protected]
5. Stjärntecken: Skytt.
6. Jag kommer från: Limhamn, Malmö.
7. Jag bor: Malmö.
8. Mentalitet: Hetsig. Haha.
9. Civilstatus: Pojkvän.
10. Spel? Jag älskar frågespel och så Farmville såklart!
11. Mac eller PC? PC
12. 1024*768 eller 800*600? 1024*768
13. Internet Explorer eller Netscape? Explorer men använder faktiskt Firefox.
14. Din bästa egenskap: Jag har lätt att "ta" människor.
15. Din sämsta egenskap: Min oförmåga att ta kritik.
16. Husdjur: Två, snart tre hundar.
17. Familj: Mamma, pappa, lillasyster.
18. Kroppsdel du har mest nytta av? Hjärnan.
19. Kroppsdel du tycker bäst om: Samma.
20. Jag sover: Oftast väldigt bra.
21. Djur jag är lik: Kameleonten. Haha.
22. Tror du på något? What goes around comes around.
23. Frisyr: Oftast hästsvans.
24. Hårfärg: Ljusblond.
25. Ögonfärg: Isblå.
26. Längd: 174 cm.
27. Jeansstorlek:
28. Skostorlek: 37-38
29. Gillar: Mina djur, hundutställningar, hästtävlingar, fina kläder.
30. Ogillar:  Människor som hela tiden måste hävda sig och bara prata om sig själva. Folk som inte kan vara sig själva och Copy Cats! (Inte meningen med de feta bokstäverna haha).
31. Favoritmat: Vegetariskt och då gärna pasta.
32. Favoritglass: Ben & Jerrys cookie dough.
33. Favoritdessert: Creme brylee.
34. Favoritpizza: Vegetele.
35. Favoritdryck: Mineralvatten naturell.
36. Gillar du godis? För mycket tyvärr.
37. Isåfall vilken sort? Det mesta utom sega råttor och sådant.
38. Min favoritdrink(ar): Jag dricker inte drinkar.
39. Min favoritfilm: LOTR och Harry Potterfilmerna.
40. Min favoritdag: Fredag.
41. Mitt favoritklädesplagg: Bekväma jeans.
42. Min favoritbok: Ryttare och Johan Theorins böcker. Fast det finns så otroligt många bra böcker.
43. Min favoritmusik: Trance, techno och rock.
44. Min favoritlukt: Jag vet faktiskt inte. Det finns så många men en favorit är Gucci envy me
45. Min favoritblomma/planta? Rosor.
46. Öl eller vin? Vin.
47. Liknar du en kändis? Inte som jag kommer att säga här iaf. ;)
48Senast köpta skiva: Ingen aning!
49. Senast film på bio: Shutter island
50. Bästa låten i världen: Omöjligt att välja.
51. Senast lästa bok: Johan Theorins bok Blodläget.
52. Favoritförfattare: För många för att räkna upp.
53. Skriver du dagbok? Nej men gjorde det förr.
54. Bästa årstiden: Alla årstider har sin charm.
55. Älsklingsfärg: Rosa och svart.
56. Skulle aldrig ta på dig: Väldigt mycket.
57. Vad ville du bli när du var liten? Åklagare. Haha.
58. Blev du det? Nä, jag blev lärare istället. De är ju så lika yrken...eller inte.
59. Brinner för: Djur.
61. Katt eller hund? Hund.
62. Har du nån nojja? Ja tyvärr.
63. Fobier? Japp.
64. Deppig eller glad? Glad för det mesta.
65. Politiskt insatt? Ganska så.
66. Värdesätter du ärlighet? Ja.
67. Brukar du dra vita lögner? Det kan inträffa ja.
68. Är det ok med vita lögner? Ja, sålänge ingen skadas av det.
69. Känner du en mytoman? har gjort. Läskigt!
70. Tycker du bäst om film på bio eller hemma? Hemma får jag nog säga. Man slipper iaf folk som stör!
71. Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands? Ja.
72. Hur tidigt stiger du upp? Ska jag jobba går jag upp vid halv 7.
73. Är det bra eller dåligt? Jag vill nanna längre!
74. Vem/vilka vet mest om dig? Matilda.
75. Gillar du att slåss? Nej, folk som slåss är patetiska.
76. Vad har du på dig just nu? Mjukisbyxor och en t-shirt. Jag är ju faktiskt sjuk. =(
77. Vad ska du göra ikväll? Vila.
78. När var du senast riktigt full? Jag blir aldrig full.
79. Är du seriös? Oftast.
80. Hur många väskor äger du? För många.
81. Hur många bilar har du/din familj: Fem.
82. Hur många biologiska syskon har du? En syster som är tre år yngre.
83. Isåfall, vad heter de? Sofie.
84. Hur många timmar sover du per natt? Ca 6 tror jag.
85. Vem är snyggast i världen? Capt Jack Sparrow? ;)
86. Vad är du allergisk mot? Inget.
87. Ska du duscha idag? Nä men bada.
88. Vad är det för veckodag? Tisdag.
89. Vad är det för datum idag? 4 maj.
90. Vad gör du nästa år? Det är förhoppningsvis samma som nu.
91. Är du likgiltig? Det kan inträffa men då är det om något verkligen ointressant.
92. Hårdrock eller synth? Synth.
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? Stan.
94. Har du utländska föräldrar? Nopp.
95. Gillar du att laga mat? Ja faktiskt.
96. Märkeskläder eller secondhand? Det som är snyggast för tillfället.
97. Hur många par skor har du? Inte tillräckligt många.
98. Fixa håret eller fixa makeupen? Sminket.
99. Vem är snällast just nu? Ganska många faktiskt.
100. Var har du ont? I huvudet, halsen, lungorna, tänderna och typ i hela kroppen.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Sv: Ja, det är ju alltid kul med lite nya saker :)



Krya på dig!

2010-05-04 @ 12:53:13
URL: http://hasteriet.blogg.se/
Postat av: Matilda

Haha!

2010-05-04 @ 13:13:23
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Ulle

En lista piggar alltid upp! Hoppas du mår bättre snart!

2010-05-04 @ 19:36:25
URL: http://livetitun.blogg.se/
Postat av: Gecko

netscape? haha, gammal lista :)

2010-05-04 @ 20:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0