Ledig torsdag.

Skönt att vara ledig idag. Imorse kom min syster hit och vi käkade frukost ihop. det var väldigt trevligt. Sen chillade jag lite innan jag drog till stallet och red Göte. Han gick riktigt bra idag. Pigg och fin var han. Kul. Sen att där fanns andra saker som störde är en annan sak. Det är verkligen roligt att lyssna på folk ibland. Haha. Ja vad ska man säga.

Sitter och väntar på att pojkvännen ska komma hit. Vi hyr kanske en film och bara tar det lugnt. Imorgon är vi bortbjudna på middag och jag har en viss känsla av att det kan bli sent då.

På lördag ska jag åka till kenneln igen och välja ut en av valparna som ska bli min. Uppfödaren har nämligen utsett två stycken som kan passa mig och jag ska välja en av dem och det är inget lätt val kan jag säga! Jag tror att jag har bestämt mig men jag vill ändå se dem en gång till och kolla extra noga.

På söndag ska jag agera chaufför till min syster som ska tävla och eftersom hon inte har kört med släp någongång så kommer jag att köra. Hoppas bara att det blir bra väder så att det blir en trevlig dag. Om det regnar är den tävlingsplatsen nämligen helt värdelös eftersom man inte kan ta skydd någonstans alls.

Sen nästa helg ska jag på en internationell hundutställning och sen ska jag tävla på söndagen. Kul kul!

Ha en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Ulle

Vad blir det för film? Ja,precis.. Känns som november.. Det är ju till och med kallt.. Brrr =(

2010-05-13 @ 20:46:06
URL: http://livetitun.blogg.se/
Postat av: Lina

Åh så härligt med valp! Du får lägga upp bilder på den du väljer. Lycka till på tävlingen

2010-05-13 @ 21:11:55
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Matilda

HUNDra arton puppeHUNDra.

2010-05-13 @ 22:09:35
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jisses, en fullbokad helg helt enkelt! Härligt! :)

2010-05-14 @ 13:47:25
URL: http://aicha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0