Lugn dag.

Idag har jag haft en riktigt lugn dag. Härligt.
Sov hos pojkvännen och vaknade inte förren kl 9. Då hade han stuckit till jobbet så jag fixade och donade lite innan jag och Scoody drog hem. Väl hemma så babblade jag i telefon med Matilda, det händer ju allt som oftast. ;)
Jag var så himla trött och seg så jag somnade i soffan. Ja, alltså inte när jag babblade i telefon. Vaknade kl halv 2 och skulle träna halv tre. Jag fick ringa till stället och boka en ny tid imorgon. Helt seg var jag.
Jaja, bara att fixa lite käk (omelette med veg bacon) och sen sticka ut till stallet. Jag red Göte igår och eftersom han precis har fått en spruta så skulle jag ta det lite lugnare så idag blev det bara en promenad. Det var jag, Göte och Scoody som var ute och gick tillsammans. Vilket gäng. Haha.

Nu ikväll sitter jag bara här i soffan och chillar. Har fixat med lite saker som jag var tvungen att göra.

Imorgon blir det träning, lunch med Louise och sen ridning tillsammans med Therese på kvällen. Kul kul.

Göte kommer att åka till min förra tränare om 1.5 veckor och jag har redan panik över vad jag ska hitta på på dagarna. Haha...inte ok! Men då kan man ju få hinna allt som man inte hinner annars plus att man kan få sakna ridningen lite.

Nu blir det lite läsning innan jag och Scoodan ska hoppa ner i bingen.


Hoppas att allt är bra med er.






Nina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0