Hallå hallå!

Just nu sitter jag i soffan och är helt slut. Jag och Linnea har nämligen varit i min sommarstuga och med oss har vi haft tre vilda vovvar. Jag önskar att Hugo hade kunnat vara med han också med eftersom han är så hanilsk så går inte det eftersom Linnea har en hane. Men som sagt, det var full fart hela tiden. Siv och Eddie har busat som galningar och Scoody har lagt sig i med jämna mellanrum. Vi har varit ute och gått i skogen, jag har givetvis burit Siv största delen eftersom hon är alldeles för liten för att gå några längre sträckor, men kul har de haft iaf!

Nu är vi hemma och Scoody ligger i sängen och sover medan Siv är övertrött och försöker bita i datorn här mest hela tiden. Imorgon blir det en lugn dag.

Här kommer lite bilder. =)





Linnea busar med valpis.












Någon är helt utslagen.


Kommentarer
Postat av: jeanette

underbara sötnosar :D

2010-06-15 @ 08:43:27
URL: http://jeanettez.blogg.se/
Postat av: julia*

ojoj, va söta! :)

2010-06-15 @ 12:52:30
URL: http://livetmedjulia.blogg.se/
Postat av: nyfikenienstrut

Nästa gång får du fota Linnea också :D

2010-06-15 @ 22:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0