Middag snart.

Ja, nu ska jag, syster och vovve snart hem till Susanne och äta lite. Ska verkligen bli trevligt. Det som är mindre trevligt är att jag sitter med de sista komplementeringarna till mitt exjobb. Det är såååå tråkigt! Men det måste ju göras dör det ska vara inlämnat imorgonbitti.
Imorgon ska jag träffa Linda och Johanna. Först blir det frukost i Veberöd och sen en massa utrustningsshoppande. Ska bli kul!

Igårkväll var väldigt trevlig. Först en helt underbar middag hos min syster. Hon verkar ha oanade talanger i köket minsann. =) Vi kollade även på en Beck-film. Riktigt bra var den faktiskt. Jag och mamma roade oss med Face warp, ni vet det där programmet i mobilerna som förvränger ansikten. Hur kan man ha så kul åt en sådan sak? Haha.
Efter middagen träffade jag pojkvännen och hans kompis i stan. Jag fick så himla fina rosa hjärtformade smycken. Jag blev överraskad och mycket glad! Han är så fin.
Eftersom det inte var något folk ut drog jag och S hem och kollade lite på Tv istället. Vi var helt slut båda två. Sov dessutom fram till halv 12 idag och käkade sen frukost eller vad man ska kalla det på Mcdonalds.

När jag var i stallet innan var där en hel flock med rådjur nästan inne på gården. När de såg mig drog de ut på fältet men jag testade att ta kort på dem. Härliga djur!










NIna.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Så kärt med presenter! Du måste visa bild. De är ju ROSA!!! :D

2009-02-17 @ 15:02:21
URL: http://showjumper.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0