Helt slut!

Vi var ju på inflyttningsfest igår och hjälp vad sent det blev! Vi var inte hemma förren halv sju imorse och då däckades det i säng kan jag säga. Vaknade till vid tretiden och drog till donken innan det var dags för en snabbvisit i stallet. Resten av kvällen har spenderats sittandes i soffan, ja om man räknar bort den tid det tog för mig att laga till en vegetarisk lasagne. Den blev iaf jättegod! Mums.

Har tränat lite med Bella och har precis varit ute och gått en liten runda. Min kära syster passade henne medan jag var på fest och det tackar jag hemskt mkt för! Fick tillbaka henne precis innan jag drog till stallet.

Hugo, den gamle honnarackan har gått och blivit jättehalt på vänster bak men han är jättepigg iaf. Men han haltar riktigt ordentligt så snälla, håll tummarna att han blir bra. Gammelgubben fyller ju ändå 15 år den 10 augusti. Älskade djur!








Nina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0