Saknar honnarackan!

Ja, för nu är hon avlämnad hos sin förra ägare som ska passa henne medan jag är i Ystad imorgon och på Tisdag och när jag sen på onsdag beger mig iväg på semester med familjen. Jag har haft den lilla rackan i två veckor men jag saknar henne redan, lilla livet. Hon höglöper just för tillfället så honnarackan Hugo var ju helt till sig när jag var hemma och hälsade på. Då var inte Bella ens i närheten men de har ju ett gaaaanska så bra luktsinne. =)

Jag är helt slut och ska snart ner i bingen. Var utgång med Desiree och Camilla igår och vi hamnade på Swing In. Lite udda ställe men funkade helt klart igår. Hade en riktigt trevlig kväll.

På onsdag slutar jag mitt jobb. Känns ganska tungt och overkligt faktiskt. Tur att man drar på semester samma dag. =)

Tack för de värmande kommentarerna på ett av mina andra blogginlägg. Det behövdes. Kram på er alla!

Hoppas att ni har haft en bra helg.






Nina.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Nu får du komma hem!

2009-06-21 @ 06:54:20
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0