Även en lista hinns med. =)

Denna har jag snott från Showjumper-Matilda. =)

Frukost: En macka med ost
Humör: Kunde ha varit bättre.
Mående: Njaaa.
Borde: Städa och bädda!!
Frisyr: Hästsvans.
Smink: Lancome foundation och maskara.
Klädsel: Vita bomullsbyxor och en blåvitrandig typ skjorta.
Planer: En liten utflykt imorgon.
Dröm: En hästgård. ;)
Senaste personen du pratade i telefon med: Min syster.
Senaste personen du fick sms av: Linnea.
Materiella vill ha: Ett hus...NU!
Fundering: Borde jag sova mer?
Beroende: Hundarna och underbara vänner. Hästarna är på g också.
Tråkigaste: Hmmm..städningen som väntar kanske.
Senaste gången hela din familj åt middag tillsammans: Oj...några veckor sen tror jag.
Längtan: Fredag!
Superlängtan: Göte. =)
Tidning: Härliga hund.
Låt: Metallica- The memory remains.

Kommentarer
Postat av: Matilda

En blåvitrandig typ skjorta. Helt underbar beskrivning! :D

2010-08-05 @ 09:26:05
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0