Hallå hallå.

Idag har det varit en ganska chill dag. Jag och mamma hälsade på mormor i förmiddags och tog en liten fika där. Sen har jag bara hållt på med småsaker som att handla mm. Nu är ju dessutom hästabstinensen tillbaka lite smått så jag åkte ut och kollade när min syster red en av hästarna på Malmö ridklubb. Hon rider lektionshästarna där ibland och detta är en herre som håller på att sättas igång. han är så grymt fin. Stor och högrest fux med ett himla tramp i gången. Hundarna var givetvis med så jag passade på att träna dem lite medan min syster red runt på galoppbanan. Hundarna skötte sig mycket bra och Siv hoppade gladeligen upp och ner från både banken och på lite stockar. En lovande agilityhund kanske. ;)
Scoody tränande också lite men hon var så varm så hon fick ta det lite lugnare.
Siv kom även i närkontakt med en katt och hon var väldigt undrande varför inte katten luktade tillbaka när hon luktade den i rumpan. Haha. Siv tyckte att det var så konstigt att hon var tvungen att ge katten en rejäl utskällning. Katten satt bara och tvättade sig. Ja dessa djur alltså.

Lite tråkigt är att jag inte kommer att kunna åka till Sofieros stora utställning med Siv. Varför? Jo, de har inte den klasen som hon ska gå i. Jag var helt övertygad om att de skulle ha den så jag ringde SKK och klagade på att jag inte kunde anmäla...lite pinsamt sen när hon förklarade att de inte hade den klassen där...Ehhh...ja.
Jaja, det får bli Hässleholm den 4 september istället.

Nu ska jag snart lägga mig och läsa lite. Sov så gott. =)

Kommentarer
Postat av: Therese

Vilken häst är det din syster rider?

Valter?

Visst red hon på Mackan innan?

2010-08-03 @ 18:14:42
URL: http://minblogg82.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0