Aj aj aj!!

Min händer är helt sönderbitna...haha. Siv är en riktigt vild liten valp. Men hon är också riktigt duktig men oj så tuff!
Spännande!

Igår var vovvarna med när jag fikade med en kompis och tränase hennes häst och de uppförde sig exeplariskt. Busade först sen låg dre och sov i skuggen. Sen åkte vi hem till mina föräldrar för jag skulle baka några tårtor till pappa som han skulle ta med till jobbet. Då busade Scoody och Siv som galningar och de var ute i trädgården så mycket de bara ville. Siv var så duktig för när hon blev nödig stack hon ut i trädgården även om alla andra var inne och sen kom hon inspringande som ett jehu!
Men Hugo har hon en jäkla respekt för och det är bra det för hon försöker gärna vara tuff mot Scoody.

Idag ska vi bara vara hemma och ta det lugnt. Jag måste städa lite och så ska vi fortsätta med ensamhetsträningen.


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack =)Jo precis man måste tänka på djurens bästa även om det är svårt.



Hunden var verkligen en liten sötnos. Hoppas ensamhets träningen går bra =)

2010-06-18 @ 13:33:45
URL: http://karisma.bloggagratis.se
Postat av: Ulle

Så himla söt hon är lilla Siv!!

2010-06-18 @ 20:49:14
URL: http://livetitun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0