Tisdag och agility.

Ja dagen har givetvis inte bara innehållit agility men det gick så bra så jag är väldigt glad över det! Det var faktiskt bara jag och instruktören där idag så jag gick en runda med Scoody och det blev en runda med noll fel så det var ju förstås jättekul...sen att det inte går så jättesnabbt är en annan sak. ;)
Siv var också med idag, fast inte på träningen. Det är hon alldeles för liten för. Jag fick iaf jättemycket beröm för henne och att jag gjorde ett bra jobb. Sådant är så himla kul att höra! Hon är ju rätt så kontaktsökande och är väldigt samarbetsvillig, än så länge iaf. ;)
Eftersom det var 27 grader varmt så gick Scoody sin runda och sen lät vi hundarna leka och springa lite jättelätta tunnlar mm. Siv älskade det och for runt som en toka. Kursen håller egentligen på till kl 19 men vi åkte kvart över sex för det var för varmt för hundarna.

Innan idag var jag och mamma och shoppade och jag köpte faktiskt ganska mycket kläder. Några byxor och några toppar. Härligt med nya kläder!! Jag blev mycket nöjd iaf och mamma var så snäll och köpte till mig!! Tusen tack!!

Imorgon ska jag hjälpa en kompis att komma iväg till kliniken med hennes häst. Hoppas att det inte är något allvarligt! Eftersom vi ska vara på kliniken redan kl 8 så ska jag ut och kissa vovvarna nu och sen ska vi i sängen. Nice nice!!

Ha det super!

Älskade busdjur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0