Uppdatering och bilder.

Ja jag vet att jag är jätteseg på bloggandet men ni vet ju hur det är, man tappar liksom intresset ibland. Tråkigt men sant.
Idag har jag iaf först varit på veterinärkliniken för en hältutredning på en kompis häst och jag tror att hon fick den diagnos på hästen som hon ville. ;)

Sen var jag hos veterinären med mina små vovvar. Siv skulle få 12 veckorssprutan och jag ville att veterinären skulle kolla Scoody i munnen så att hon inte har inflammationer i tandköttet och som tur varså såg det bra ut. =)

Jag är ju ute och kissar vovvarna mest hela tiden och detta medför att man träffar grannarna mycket oftare. Jag har tex träffat en granne som har en labbetik och hon är dessutom hundinstruktör. Vi har kommit att babbla en himla massa. Väldigt trevligt! Jag fick dessutom låna hennes furminator till Scoody och jag är överbevisade, jag ska köpa en sådan till Scoody för det är sanslöst så bra den borstar bort underullen!

Imorgon ska jag träffa Linnea och dra ut på en shoppingtur. Nice nice!!

Vad ska ni göra på midsommar? Jag och Linnea ska vara i stugan ihop med vovvarna. Mysigt!

Här är iaf lite bilder från dagen. =)























En massa bilder blir det. =)

Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Så ofantligt kära!

2010-06-23 @ 08:45:37
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: rebecca

sv; jo det förstår jag. Men jag var 7 år så tror inte man förstår och har så mycket vett i huvudet just då. Men det kanske du hade..

2010-06-23 @ 22:07:00
URL: http://minriddagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0