Får jag bjuda på en polkagris?

Nyss hemkommen från julbordet och hjälp vad mysigt det var. Underbart slott med underbar mat. Faktiskt hade vi sådan tur att strömmen gick och vi fick klara oss med stearinljus men det gick ju mer än väl. Enda gången det var lite problem var när jag skulle hitta till toaletten. För det första gick jag givetvis nästan fel innan jag hittade till den stora stentrappan och för det andra blåstes ljuset, som jag fick ha med mig, ut två gånger. Spöken? Någon? Det var väldigt mysigt att trippa omkring där i det mörka slottet alldeles själv. Det är nämligen ingen vanlig restaurang utan man kan gå omkring lite som man vill i byggnaden och det passade jag givetvis på att göra.
Matilda, vet du vad? Man kan sova över där. De har typ 10 sängar som de lånar ut. Tror du inte det skulle kunna vara något för oss? Vi två hade ju skrämt upp oss till max. Skulle vara jättekul. Jag gillar ju som sagt mystiska saker och händelser.

Ytterligare en bild som man inte ser vad det föreställer. Men det är ingången till slottet. Man ser några upplysta granar skymta längre bort. Alla vita prickar är snö.



Nåväl. Här kommer lite bilder från kvällen. Julmat någon?


Eftersom jag inte äter kött fick jag en specialkomponerad måltid.



En något fattig ostbricka men jag orkade inte mer. Var ju tvungen att ha plats för julgröten.


Sen var det gröt till efterrätt. Jag älskar gröt!



En bild in i matrummet.



En väldigt fin julgran.



Och ett grymt godisbord. Mums!








Får det lov att vara en polkagris?



Grötbordet.




Min godistallrik.



Överhuvudtaget en väldigt trevlig kväll och med god mat.





Elaka kommentarer om mina hästar kommer inte att läggas ut här så det behöver ni inte fortsätta att skriva. Ni som nu tycker att det är roligt.



Dagens citat: "Jag har precis beställt uppblåsbara nassar."





Nina.

Kommentarer
Postat av: Angelina

åh vad mysigt det såg ut! Var det gott? :)



Har du haft pollen sen han var liten elr?:) Vad jobbar du med ?:)

2008-12-04 @ 08:20:14
URL: http://angelinav.blogg.se/
Postat av: Matilda

ÅÅ vad GOTT det ser ut!!

Vad är det för idioter som skriver nåt elakt om hästarna? Varför är folk så barnsliga...

2008-12-04 @ 09:25:16
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag vill sova över där!!!! :O:O:O

2008-12-04 @ 13:39:19
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Alla hästmänniskor är proffs, så är det bara. Men mest snackar vi skit hela bunten. Strunt i det bara, fastän man tar åt sig som om det gällde ens barn.



Grattis än en gång på din dag! :D

(Du ska inte hälsa på Jannike ute hos hästen någon dag? flirtflirt) :P

2008-12-04 @ 14:16:28
URL: http://870821.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0