I dessa mörka tider.

Ja, för mörkt är det, det kan man väl lugnt säga. Sitter här på jobbet och tittar ut genom fönstret där det är alldeles för mörkt utanför. I alla fall för min smak.
Ska nu alldeles snart ha möte och det är väl kanske inte allt för kul en dag som denna men det måste ju göras. Jag trodde jag hade möte till kvart över fem och döm om min lycka när jag såg att det skulle ta slut halv fem. Ska vara hos mormor kl 18 för att fira hennes födelsedag så jag tänkte ta och köra en sväng inom Mobilia innan och se om jag hittar några trevliga julklappar. Men som vanligt hittar man väl inget när man letar.

Hungrig är jag också då jag bara har ätit två inte allt för goda Nutrilette bars. Dags att tänka på vad jag äter innan jag ska äta all den julmat som serveras. Blir mycket att äta trots att jag är vegeterian. Har snälla föräldrar som tänker på det.

Nu måste jag forsätta att jobba.

återseende mina vänner.






Nina.

Kommentarer
Postat av: klara

oh en till vegetarian :D heja!

Vad har du för gott på julbordet?:)

2008-12-15 @ 17:36:41
URL: http://bastapallen.blogg.se/
Postat av: Matilda

Helloooooooooo, grått och jävligt är vad vädret är!

2008-12-15 @ 19:44:04
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: klara

brukar ha samma som du typ, dom små sojakorvarna e bäst :p potatisgratäng oxå,mmm och så blir det massa onyttigt godis såklart ;)

2008-12-15 @ 21:27:14
URL: http://bastapallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0