Och då blir man en smula irriterad.

Har precis varit på kalas hos min mormor som fyller år och passade på att mobilblogga lite. Döm om min förvåning när det inte har kommit upp något på bloggen och då blir man en smula irriterad faktiskt! Varför fungerar det aldrig som det ska?

Jag lider dessutom av ett kraftigt abstinensanfall. Varför undrar ni då kanske? Jo, för jag har inte kunnat prata med Matilda på hela dagen! Jag tycker inte om sådana dagar faktiskt.

Nu ska jag snart krypa ner i sängen. Bara 4 dagar kvar till lovet. Bara fyra....

Sen bara måste jag lägga in den här länken på Jarre. Jag ska ju gå och se honom i maj. Ska bli så kul.
Från nyår i Egypten 1999/2000. Länk finns här. Ha ljudet högt.



Sweet dreams.

Dagens citat: "Nu ska jag stabla och showjumpa Cony the MF pony. Ja, det ska jag faktiskt."




Nina.

Kommentarer
Postat av: Anders R

bugar vördnadsfullt, tack för länken ,

tror jag spräkte högtalarna ..



2008-12-16 @ 11:11:08
URL: http://oceans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0