Strul.

Nu har jag äntligen kommit in på min blogg. Jippy! Men jag hoppas att det har med systemuppdateringarna att göra. Nu går det inte heller att få upp kommentarerna. Jag hoppas att de ploppar upp senare. Så ni som kommenterar, jag godkänner fast de har inte kommit upp än.

Sitter på jobbet, som vanligt. Är lite trött och sliten idag men det ska nog gå. Imorgon är det julbord med familjen och det ska bli jättetrevligt. Jag ser framemot julen och det är faktiskt min favorithögtid. Trist nog är inte min syster hemma. Hon ska nämligen bestiga Kilimanjaro tillsammans med några vänner. jag är lite avundsjuk men det går över när jag tänker på att de måste träna en himla massa nu innan.
jag tror att jag hellre skulle kunna spendera två veckor på ett femstjärnigt hotell, liggandes vid poolen och med en söt drink i handen. Det är min typ av semester. Här kanske? Ser väldigt trevligt ut.

Nu måste jag fortsätta att jobba. På återseende mina vänner!





Nina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0