Feel the silence.

Med Elegant Machinery. Låten är bara sååå....bra!

http://www.youtube.com/watch?v=1nzktzZtWPc

Jag orkade inte skriva något mer igår. Jag somnade nämligen. Jobbet tar alla krafter från en. Jag är heeelt slut när jag kommer därifrån. Sen ska man ner till hästarna och sen kommer man hem vid den här tiden och då ska man äta. Ja, man kan inte klaga på att man inte har att göra iaf. Tur det!
Just nu sitter jag iaf och väntar på att min paj ska bli klar och som vanligt blir det fyllning av fetaost och svarta oliver. Mums!

Göte gick riktigt bra idag så jag känner mig ganska nöjd faktiskt. Fin och lösgjord även om jag fick kämpa ett tag med att få loss honom i båda sidorna. Jag vet inte om jag har sagt det innan men det blir ingen tävling i Malmö för jag vill inte hoppa de banorna som ibland byggs där. Bättre att vänta tills efter januari. Trist men så är det ibland.

Imorgon är det jobb som gäller, ovanligt värre, och sedan måste jag försöka åka ut på en snabb shoppingtur och köpa den där rosa Lyle and Scottröjan som jag har tjatat om i en evighet. Men först ska hunden passas lite. Det ser jag såklart framemot. Min lilla hund!

Ska träffa S imorgonkväll. Får se vad vi hittar på men det ska bli kul. I måndags berättade han något riktigt kul och som jag inte hade en aning om. Alltid väldigt kul med positiva överrraskningar.

På lördag är det födelsedagsfest hos mig. Jag tänkte bara bjuda in de närmsta vännerna och då blev det tydligen typ 20 stycken. Det blir nog ett röj kanske. Hoppas kan man ju. Och det bästa av allt är att det jag JAG som fyller år så JAG bestämmer var vi ska gå efteråt. Jaja, drömma kan man väl få göra va?

Nu är min paj klar och jag ska avnjuta den tillsammans med Dexter. Och nej, det är inte det att jag har ovanligt många avsnitt av serien utan saken är den att jag aldrig hinner se dem. Även om jag säger att jag ska göra det. Alltid något som kommer emellan. Men ikväll så!

Dagens citat:
"Men jävlar vilken tjuug* gråsparv!"


*Skånska för tjock



Nina

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahaha! A ja! Tjuug e ordet. Du ska inte tävla i Malmö för att jag kommer faktiskt ner och stör! Sd di so!

2008-11-26 @ 21:51:50
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Nina

Du stör aldrig miii loove!



2008-11-26 @ 21:54:18
URL: http://ncn.blogg.se/
Postat av: Matilda

Du veid att dom e från Hbg och Malmö va? EM alltså.

2008-11-26 @ 22:09:50
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Matilda

Nu glor jag in här heeeela tiden fast jag vet att du inte har skrivit nåt nytt! ;)

2008-11-27 @ 08:51:24
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0