Fredag!

Äntligen fredag! Men fick ett tråkigt besked idag. Men det är bara att ta sig samman och fortsätta, som alltid.
Matilda var inom en sväng igår och vi satt och snackade lite. Alltid kul med lite tjejsnack, dvs skvaller.
Hennes blogg kan ni läsa här: Här

Imorgon smäller det. Då är det födelsedagsfirande här!
Ja, man får väl önska sig en trevlig födelsedag?

Men jag fyller faktiskt inte år förren på torsdag men firande med vänner blir det i helgen.


Nu ska jag iväg och hämta en present från Matilda

Jag är mycket spänd! Jag vet iaf att den kommer från Skara Hästsport. Intressant!


BTW så älskar jag den här bilden.



Dagens citat:

"Ja, lemuren har faktiskt varit inne och tittat och skrivit där"



Nina

Kommentarer
Postat av: Pinkiee

He he preics de får vi:D

2008-11-28 @ 17:32:36
URL: http://pinkiee.blogg.se/
Postat av: Matilda

Le Mur är en mycket tekniskt begåvad person!

2008-11-28 @ 19:36:55
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0