It's just a ravers fantasy.

För ja, det känns fortfarande som en fantasi. Även om det var verkligt för en kort tid.

Men så är det ibland. Nya tag tas. Och nej, det har inte med jobbet att göra btw.


Nåväl. Dags för lite bilder va?

Detta kommer jag vara efter jul. Igen. Suck! (Ja, det är vikarien på danska. Ska det vara iaf.)






Tala om att man längtar tillbaka till sommaren!





Till Matilda. Jag vet att du vill ha den!






Detta var vad som mötte min syn när jag öppnade paketet som jag hade hämtat ut på posten! Spänningen var olidlig.







Innehållet var:

Ett lamicellschabrak i brunt och rosa. Jag älskar det!!








Ett guldspray så att Göte fick glänsa ordentligt. Så nice!




Det syns tyvärr inte så mycket på bilderna men guldig det var det lilla fuxaskrället.










Sen fick jag även en rosa höpåse att ha på tävlingar. Underbar.




Alla saker tillsammans.






TUSEN TACK MATILDA!! Du vet hur glad jag blev!!



När jag är i stallet så fryser jag nästan alltid och då domnar några av mina fingrar bort och det ser väldigt läbbigt ut. Kolla här:







Var hemma en sväng hos föräldrarna nu ikväll och vem var på plats i mitt knä då om inte min lilla älsklingshund Hugo. Världens underbaraste hund!



Imorgon är det utsläpp av hästarna som gäller och sedan ska jag hjälpa Jannike.
Vi ska flytta hennes häst till ett nytt ställe. Ska bli kul att ses för det var ett tag sedan nu.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Å en honneronneälälsklingsdonne! Typ....Ska du vara vikare kan du få komma hit och vika min tvätt. (Sorry det var liksom tvunget ;) )

Göte blev ju jättefin i schabraket!



Nu ska jag binga in, min rygg DÖDAR mig! :o

2008-11-28 @ 23:34:15
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Nina

Hahahahhahaha, jag glömde ju att det är en dansk film så det står på danska! Måste genast fixas till.

Jag ska också binga in nu. Hoppas att ryggen blir bättre nu!

2008-11-28 @ 23:41:58
URL: http://ncn.blogg.se/
Postat av: jannike

Åhh schanraket var ju supernajs...hmm måste hitta lamicell i dressyrformat...tänka tror jag sett det ngn stans....ses om några timmar bye bye sugerpie

2008-11-29 @ 00:45:42
URL: http://jannikejd.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var faktist ett väldigt snyggt scha.. sccchha.. schabb.. sadelunderlägg. Fast jag ser inget rosa på den?

2008-11-29 @ 15:14:13
Postat av: Nina

Joooo, det ser vitt ut på bilderna men kanten och emblemet är faktiskt ljust rosa. Väldigt fint är det!

2008-11-29 @ 15:52:47
URL: http://ncn.blogg.se/
Postat av: Hanna

fin häst (hästar) och snyggt schabrak... och dte där med vita fingrar känner jag igen... men på mig är det tårna som blir isbitar när jag är i stallet... skit läskigt!

2008-12-08 @ 15:57:50
URL: http://hpsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0