No more wastin' time, you can't wait for life.

Sitter som vanligt och lyssnar på musik och för tillfället är det Kanye West med låten Love Lockdown. Rubriken på detta blogginlägg är den bästa meningen i hela låten för det är så väldigt sant. Man ska inte slösa tid för man kan inte vänta på livet. Livet är här och nu. Det blev djupt värre så nu lämnar vi det tror jag.

Vad har hänt idag? Inte mycket mer än jobb, jobb och åter jobb. Men det går det med. Tur man har så härliga kollegor för vad hade man gjort utan dem?

"Jag har läst din blogg."
"Åhhh, nej. Du också?"
"Ja, det var Hanna som tipsade"
"Åh nej"
"Du måste skriva om att du använder så mycket sprit till händerna. Erkänn att du spritar händerna 30 gånger om dagen"
"Ja, det gör jag. Är det något konstigt med det?"
"Ja, du måste ha med det i bloggen"
"Jaha, jag ska försöka få in det någonstans"

Nöjd nu Jens? Eller ska jag utveckla det mer?
Det är inget konstigt att sprita händerna 30 gånger om dagen. I vårt arbetsrum är det en helt normal företeelse. Ni är mycket välkomna att prova.

Var bara snabbt nere om stallet och fixade. Fick även upplysa M om att han hade ringt upp mig två gånger och när jag svarade hörde jag bara hans jobbsnack. Jag trodde det var nått kul han skulle berätta men tji fick jag.

Jag har verkligen inget vettigt att skriva idag så jag tror jag återvänder till Dexter. Min TV är fortfarande sönder och det verkar inte bli någon ny inom överskådlig framtid fast att vissa har lovat att köpa en ny och det snart.


(Och ja, jag saknar dig fortfarande).



Nina.

Kommentarer
Postat av: jannike

naaaw du saknar mig ;) hata isiga vägar! bye bye

2008-11-25 @ 17:07:54
URL: http://jannikejd.blogg.se/
Postat av: Annika

Jag spritar också händerna minst 30 gånger om dagen. Om alla gjorde det kanske det inte fanns så mycket sjukdomar....:)

2008-11-25 @ 17:58:16
Postat av: Nina

Jannike- hahaha..det var ju då inte dig jag menade. Vi ses ju på lördag. Men det förstod du nog. ;)





Annika- ja, att sprita händerna är grymt underskattat faktiskt. Vi får slå ett slag för spritningen!

2008-11-25 @ 21:04:12
URL: http://ncn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0