VILKEN DAG!

Idag har det varit en riktigt jobbig dag faktiskt. På jobbet var det tumultartat och allting känns som att det inte riktigt har gått som jag vill.
Göte fick iaf vila idag och igår efter tävlingen. Ska väl försöka att ta ett pass imorgon om jag hinner. Har så mycket att göra och en massa möten som tar alla krafter ur mig.

Nåväl, dags att ta nya tag. Funderar på om jag ska anmäla mig till Malmö Ridklubbs tävlingar i december. Men det är Flyinge Grand Prix samma helg och då kommer det ner en massa roliga människor som jag vill träffa. Kanske rider jag en klass på MR och håller mig sedan i Flyinge. Jaja, än finns det tid för eftertanke och begrundan.

Imorgon blir det kanske en sväng på stan. Jag vill köpa en massa blingbling. Det är underbart. Det finns även två Lyle and Scott-tröjor som hägrar. En rosa och en rutig känner jag för den här gången.

Helgen är väl inte helt spikad än men det är födelsedagskalas för min kära kusin på lördag och sen ser det ut att bli utgång efter det. Skeppet kanske? Eller något mer exotiskt? Vem vet?

Nu återgår jag till mitt kaffe och ytterligare ett Dexteravsnitt. Tur att man har sin dator nu när TVn är sönder.

Nina.

Kommentarer
Postat av: jannike

Ja ingen bra kombo, såg att det blev lite fel när du kommenterade, du var anonym

2008-11-18 @ 01:42:20
URL: http://jannikejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0