We are.

Med Ana. Egentligen är den ganska bra. Texten är nice faktiskt. Lyssnar på den just nu. Om jag inte har fel för mig var väl låten med i någon Spidermanfilm?

Sitter och väntar på att S ska sluta jobba och komma hit. Nu ska han jobba 4 veckor i rad utan en enda dag ledigt. Fy fan rent ut sagt. Jag tycker så himla synd om honom. Han är helt slut stackaren.

Har en väldig massa godsaker kvar sen igår. Jag vet inte om det är bra eller dåligt. Just nu känns det bra men sen när byxorna ska knäppas ångrar man sig nog. Den där sista chokladbiten var faktiskt ganska onödig.


*you took my hand and said i know a place we can go.* En mening i Brolles låt playing with fire. Nice.

På onsdag är det årets första julbord som gäller. På ett slott dessutom. Fint ska det vara. Sen på torsdag fyller jag år och jag ser mycket fram emot att få presenter. Jag vet, det gjorde man när man var 12 men ibland är det ganska kul att känna sig som 12 igen även om man ska bli, host, 29.

Sen hade det faktiskt varit trevligt om det blev lite snö. Bara den inte ligger kvar för länge så. Men detta är ju ett drömlandskap. Iaf för några dagar.




Nu får jag snart sällskap så på återseende min kära läsarskara.





Nina

Kommentarer
Postat av: Angelina!

Jätte fin bild :)

2008-11-30 @ 20:49:37
URL: http://angelinav.blogg.se/
Postat av: Matilda

Vilken mysig bild!!!!! ♥

2008-11-30 @ 23:04:25
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Angelina!

ja det är jätte kul:) haft en bra helg då?

2008-12-01 @ 07:37:10
URL: http://angelinav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0