Hej och hå!

En liten uppdatering kanske?

Det är inte så himla mycket att säga egentligen mer än att det är jätteskönt att ha lov. Jag behövde verkligen vila upp mig och få sova ut.
Nu är det ju påsk och då ska det bli tid att hänga lite med familjen och släkten.

Imorgon ska jag och familjen åka ut på österlen och titta på konst. Då blir det middag på Bures och det ska också bli jättemysigt hoppas jag. På kvällen är det 30-årsfest för min barndomskompis Caroline. Vi ska vara i hennes föräldrars villa så det kommer nog bli trevligt. =)
På söndag är det ett besök hos en släkting som bor i norra skåne. Det är alltid kul att hälsa på henne och alltid är det så god mat.

Vad ska ni göra i påsk?


Tack Magnus för det jätteroliga spelet!! ;)






Nina.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Aaaa ja!

2009-04-10 @ 22:14:56
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Jessie

Glad påsk!

2009-04-12 @ 08:54:12
URL: http://www.metrobloggen.se/ryttarliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0