Solen skiner....

ja, det är ett helt fantastiskt väder. Fast det hade ju iofs inte skadat om det hade varit lite varmare. jag älskar ju värmen och är rätt glad över att få slippa ifrån mitt eviga frysande. jag avskyr att frysa.
Vad som är lite mindre trevligt är att jag har bränt mig i ansiktet efter helgens vistandes på tävling. Känns inte allt för fint men det är väl smällar man får ta antar jag.

Nu sitter jag på jobbet men ska väl snart packa mig härifrån och åka hem och käka en macka innan det blir dags att åka ner till Göte. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på med honom idag men kanske blir det en liten skrittur eller något liknande. det beror på väder och vind. Speciellt på vind om man säger så. Jag fattar inte hur det kan blåsa så mycket på det stället. Kanske är det för att det inte finns ett träd som tar upp vinden förren på andra sidan Själland. Det känns som en lämplig teori.

På torsdag kommer Matilda ner med häst och allt. Hur kul ska inte det bli på en skala. =)
Longing for you mi darling!

Nu är det dags att jobba vidare men jag hoppas att ni har en riktigt bra dag i solen.






Nina.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det ska bli jäääääääääääääfligt kul! A ja!

2009-04-27 @ 15:24:34
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0