Ikea.

Idag har jag och Matilda S varit på Ikea. Jag skulle bara köpa lite ljus så det gick ganska snabbt. Jag gillar att Ikea har så billiga ljus för jag tror att jag är masskonsument på just det. Haha. Älskar att tända upp lite nu när det börjar bli mörkare på kvällarna. Gör inte ni det?

Innan vi drog till Ikea var vi en sväng inom Burlövscentrum. Käkade lite Thaimat där och glodde i någon affär men vi hittade inget kul. Det enda som införskaffades på detta ställe var en grymtande leksaksgris till Hugo och lite kycklinggodis till Scood men det verkar inte som att hon gillar det. Precis som vanligt alltså...hopplösa honne!

Var i stallet imorse och släppte ut hästar och red Göte på fältet. Han var superfin idag. Kul.

Nu ska jag spendera någon timme med att kolla runt lite på nätet och läsa bloggar. Det är ju rätt kul. =)

Ha det bra!






Nina.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det är både mysigt och det blir varmt när man tänder ljus =)

Sen luktar det ju gott med om man köper rätt doft vill säga, ha,ha,,,,

2009-08-26 @ 17:23:25
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/
Postat av: annika

Linus har också en gymtande leksaksgris. Först var han rädd för den...nu försöker han döda den :)

2009-08-26 @ 18:50:51
Postat av: Elin

Okej :)



Vinnaren Utses på söndag.

2009-08-27 @ 07:20:32
URL: http://davidssonelin.blogg.se/
Postat av: Matilda

Tralalalala!

2009-08-27 @ 11:50:43
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0