Lista....

Favorite Color: Rosa och svart
Favorite Car: Ferrarri                                                
Favorite Movie: Sagan om ringen. Men det finns så många bra!
Favorite Hobby: Ridning och shopping.
Favorite Song/Singer: Svååårt! House och Trance är bra men det finns så mycket bra musik! =)
Favorite Vacation Destination: Aqaba i Jordanien.
Favorite Food: Det mesta som är vegetariskt.
Favorite Restaurant: Kockska.
Favorite Celebrity : Johnny Depp.
Favorite Drink: Strawberry daiquiri.                






Helgen har jag och hundarna spenderat hos Linda och Peter. De har världens mysigaste hus och trädgård ner mot Skurup. Alltid supertrevligt att vara där!! Jag och Linda målade lite staket och kollade när killarna la läckt på taket. Haha. Fast jag måste säga att Linda brassade käk i köket så att det stod härliga till. ;)

Imorgon ska jag hänga med Matilda och sen på kvällen ska jag träffa några fd arbetskollegor. Ska bli supertrevligt.

Nu ska jag kolla vidare på Generalens dotter som just nu visas på TV4. Den är ganska bra men ändå lite obehaglig på sitt sätt.

Hoppas att allt är bra med er!






Nina.

Kommentarer
Postat av: Jessie

vore inte fel att ha en sådan som är på sista bilden att sippa på nu..

2009-08-03 @ 14:29:00
URL: http://www.metrobloggen.se/ryttarliv
Postat av: Magnus

När började du dricka drinkar då? :)

2009-08-04 @ 11:07:40
Postat av: Matilda

Hoppas att du nannar gott. ;)

2009-08-05 @ 09:28:21
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0