Nu har jag varit dålig på att uppdatera igen.

Så kan det bli när man har en massa saker att göra. Haha. Men det är ju alltid kul att ha saker att stå i.
I fredags var vi nere hos Caroline och Fredrik och grillade och snackade skit. Det var superdupermysigt, iaf tills att killarna fick för sig att jaga mig och Caroline med en spindel modell megastor. Isch!! Jag fick låsa in mig på taoletten!

I lördags var vi på kräftskiva i Lomma och det var trevligt. Jag äter ju inte kräfter så jag käkade pastasallad och annat mumsigt. =)
Drog hem i ganska ok tid för vi skulle upp i hyfsad tid på söndagen. Jag skulle hämta Bella som sov hos mina föräldrar och sen skulle jag hålla på en massa med Göte. På söndagen var vi även hos P och H i Oxie och grillade och kollade skräckfilm. Vi såg The Nun och jag kan inte direkt rekommendera den!! Haha, den var så kass!

Igår chillade jag en massa, var bara nere och red Göte och fixade. Idag har jag och mamma kollat på kök eftersom jag ska byta ut det jag har här i lägenheten. jag var även nere och släppte ut hästarna. Ikväll ska jag nog bara softa och vara nervös. Bella ska nämligen till veterinären imorgon och ta bort tandsten och jag blir så himla nervös när de ska sövas. =(
Jag hoppas verkligen att allt går bra för annars vet jag inte vad jag tar mig till.

Nu ska jag kolla på lite halvdåliga sitecoms på TVn.

Hoppas att allt är väl med er och ni får gärna hålla en tumme att allt går bra med Bella Bus imorgon.






Nina.

Kommentarer
Postat av: Gynning

Tack!!



Hur går det med hästarna? Har du tävlat något?

2009-08-18 @ 21:47:59
URL: http://emmagynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0