Trååååk!

Ja, jag har ganska så tråkigt faktiskt. Vet ni hur själsdödande det är att inte göra något vettigt på dagarna? Visst, jag rider ju och motionerar hundar. Det är ju kul men jag vill jobba! Varför ska det vara så jäkla omöjligt att få tag på ett jobb? Jo, för det FINNS inga lärarjobb ute. Suck!!

Inatt nannade jag och Scood hos LJ och när han gick till jobbet nannade vi kvar och vaknade inte förren kvart över 11. Icke ok! Drog hem till mig och har nu kollat Farmville och Travian, man måste ju spela vidare. Haha.
Ska snart dra hem till föräldrarna och hämta transporten som har blivit tillfixad och sen ska jag och Scood ner till stallet för jag ska rida. Funderar lite på om jag ska sätta upp någn lite lätt serie till Göte att hoppa. Kanske bara en lätt 5.50-serie? han har inte hoppat sen vi var och tävlade i Flyinge sista helgen i maj. Så det var lääängesen.
Vi ska iaf tävla i Sydslätten i mitten av september men jag har fått fixa om i klasserna eftersom det inte riktigt har gått enligt planerna med min ridning så istället för 115 och 120 får han faktiskt gå 10 och 110. Går han bra i det så efteranmäler jag 115 dagen efter. Sen nästa tävling är det iaf 120 som gäller men jag känner att jag måste hoppa någon banan först så därför får vi ta 100-klassen som ren uppvärmning och få in lite känsla. Jag kan tyvärr inte träna bana där Göte står uppstallad för det är för liten plats och jag hinner inte sticka iväg med honom så det får bli så.

Ikväll ska jag nog bara vara hemma. LJ ska på after work så jag får roa mig själv eller så kanske jag hänger med någon kompis. Hade varit trevligt.

Trevlig helg på er alla!






Nina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0