Värmebölja.

Den underbara värmen är här. Det är så trevligt så trevligt! Bara strosa runt och känna de varma vindarna. Nice!
Jag ska alldeles snart åka ner till hästarna och fixa. Jag hoppar över ridningen idag för det är alldeles för varmt för att sitta till häst och jag kan inte rida senare idag för då är jag upptagen. =)

Jag har precis roat mig med att spela Farmville på facebook. Haha, det är ganska så kul faktiskt. Tänk att här sitter man, snart 30 år och spelar spel på datorn. Äsch, man är inte äldra än man gör sig!

Nu ska jag ut i det härliga vädret!

Hoppas att ni har en underbar dag!






Nina.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Förresten, kom du med i Min Häst?

2009-08-08 @ 09:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0