Dags att skriva.

Ja, jag har försummat bloggen under två dagar så nu är det dags att göra en liten uppdatering.

Jag hade några vänner här i lördags på en ost- och vinkväll. Det var verkligen trevligt och det åts en massa ost, kex, chips och godis medan vi pratade en massa och halvkollade på Melodifestivalen. Jag har fortfarande inte hört någon bra låt i den där festivalen. Tycker ni någon låt är bra?


Jag var lite trött i lördags för jag hade haft hästarna hela morgonen eftersom de andra i stallet var i Göteborg och kollade på hoppningarna där. På söndagen var det dock värre att gå upp och åka till hästarna eftersom det under natten kom typ massor av blötsnö som sen smälte bort under söndagsmorgonen och bildade smärre insjöar överallt. Mindre härligt att stoppa ner skorna i det vattnet men man var ju tvungen att springa fram och tillbaka i vattnet för att lägga ut hö i hagarna och sen för att släppa ut hästarna. Till på köpet var det dessutom dimma hela morgonen och förmiddagen, sen gick det över till ett ihållande regn. inte så nice!
Jaja, senare på söndagen var jag hemma hos föräldrarna och kollade hoppningarna från GBG tillsammans med dem och min mormor. Vi åt även kakor. Det går bra med min diet känner jag. Sen drog jag ner till Caroline som var på hennes pojkväns gård utanför Trelleborg. Vi käkade pizza och åt lite godis. Ja....som sagt.
Sen hem och nästan stupa i sängen. Ja, iaf efter något avsnitt av Det okända. Det okända är min nya hang up-serie.


Idag har jag jobbat. Det var lite segt att komma igång efter en veckas ledighet men det ska nog funka. Det tar alltid någon dag att komma igång ordentligt. Men som vanligt var det kul att återse alla härliga arbetskollegor.

Jag har nästan precis kommit hem från stallet och jag kan säga att Göte var pigg idag! Gjorde en massa luftsprång och busade. Kul att han är så pigg. =)


Nu tror jag att jag ska lägga mig tillrätta i soffan och kolla på något avsnitt av...just det...Det okända. Lite läskigt är det allt ibland men ändå väldigt spännande!

Ha en bra kväll alla!






Nina.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Skräm nu inte upp dig frauen! :O

2009-02-23 @ 21:16:28
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Matilda

Aja! Att vi ska!



sked katrinplommon purre

2009-02-23 @ 22:14:52
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Gynning

Nej har fem minuterskrittväg till ridhus så det är ju inte så långt men det har varit isgata så jagf har inte vågat ge mign ut. Men nu är det ju super fint väder så nu ska jag ut och rida. Ha en bra dag med hästen

2009-02-24 @ 15:55:21
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0