Jaha, då var man utmanad igen.

Jag ska tydligen skriva åtta stycken fakta om mig.

Ok, here we go.

1. Jag är typ beroende av soda streamvatten.
2. Jag är livrädd för vattenfall. Min största fobi.
3. Jag har åldersnojja över att jag ska fylla 30 inom ett år.
4. Jag kollar på och ser framemot programmet Bonde söker fru.
5. Jag är förkyld. =(
6. Jag behöver bara gå en bana en gång för att minnas den.
7. Jag har inte druckit en droppe läsk på över 4 år.
8. Jag har otroligt lätt att lära mig fakta inom humaniora

Jag utmanar:
Jannike
Linnea
Jessie.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Men Nina så kan du ju inte göra!

Aaaah, nu blev livet besvärligt!

2009-02-07 @ 16:17:26
URL: http://870821.blogspot.com
Postat av: Matilda

Det gör den säkert!

Om det är ett paket som ska lämnas här så är posten sjuuuuukt sega. De tutar typ utanför och är man inte hemma tar de paketet och drar igen och testar en annan dag. :(

Hur ofta sitter man inne och väntar på posten då?! :o

2009-02-07 @ 19:18:35
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0