Lite snöbilder.

Nu har jag precis kommit hem från middag och quizz med kollegorna. Det var supertrevligt som vanligt. Jag åt en planka fast med quornfiléer istället för kött. Mums! Till efterrätt blev det en bit chokladkaka. Jag orkade inte äta upp den men den var väldigt god. Nu får sötebrödsdagarna dock vara över och det blir nog en Nutrilettdiet from måndag. Jättekul, verkligen. Suck.

Jag var hos Linda innan idag och det var lika trevligt som vanligt. Hon bjöd på Svamprisotto och sallad och det gick inte av för hackor. Vi kollade även på Davincikoden. Jag har sett den innan men det var längesedan. Den är ganska bra men det blev mest att vi snackade en massa och glömde kolla på filmen. Trevligt med lite softande.

Idag tog jag lite bilder på Göte när han var i hagen och åt hö i snön. Lille vännen, så söt han är. =)









Imorgon blir det en slappedag. Jag ska tvätta och städa lite innan jag ska hämta min lille vovve och ha honom hos mig några timmar. De andra i stallet åker till GBG imorgon så jag har kvällsfodringen. Det är ganska mysigt att fodra kväll tycker jag. Man får liksom se att hästarna har det bra och att de får en massa god mat.

Nu är det sängen som gäller här för jag är trött!

Nattinatt.






Nina.

Kommentarer
Postat av: Jessie

Bäbis undrar om det gör hemskt mycket om hon byter Göte mot en röd prillig märr istället;)

Inte det, nähä...då skickar hon en puss till honom istället.=)

2009-02-20 @ 15:48:40
URL: http://www.metrobloggen.se/ryttarliv
Postat av: klara

Nu är strömmen tillbaks iaf :D skönt!

Nutrilettdiet....funkar det bra? "nyfiken" är det inte äckligt? :p

2009-02-20 @ 19:07:54
URL: http://bastapallen.blogg.se/
Postat av: Gynning

Fina! så skönt att det är snö, de är så rena ;-)

Ja jag håller med dig, för kallt för att tävla.

2009-02-20 @ 20:19:21
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0