Medan en annan ligger och snarkar.

Ja, då sitter man här i TV-soffan och har precis tittat på första delen av Lets dance. Jag tror jag håller på Laila och Morgan. De är duktiga.  Nu tittar jag på något program som heter Hjälp men det verkar inte vara nån höjdare. Så jag tittar på det medan en annan ligger och snarkar i soffan. Denna någon är Caroline som har somnat i ena soffan. Vi har verkligen en softarkväll ikväll. =)
Pizza och godis blev det, som typ varje fredag men det är nice.
Imorgon ska jag ha min lille hund här också kommer Palle över en sväng och hälsar på. Kanske kommer även min syster över och spelar lite Mario. Vi får helt enkelt se vad som händer.
Vad ska ni göra imorgon?

Nu ska jag också ligga och slappa i soffan.

Hugo.







Nina.

Kommentarer
Postat av: ✿Linda H ✿

kul med mer hästfolk som bloggar!

Hoppas helgen blir jättebra!!!

2009-02-07 @ 09:33:59
URL: http://hogsta.blogg.se/
Postat av: klara

Gött med slappkväll. Jag hade oxå en lat kväll framför let´s dance :)

2009-02-07 @ 10:51:45
URL: http://bastapallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0