34 skrivna sidor.

Japp, nu är det snart klart! 34 sidor är skrivna och nu är det slutfinishen som väntar men det tar jag imorgon. Jag får säkert ändra en massa saker sen men det får man ta bara man kan lägga fram uppsatsen.

Idag red jag Göte och jag kan säga att det var en mycket pigg nybliven 17-årig häst. Han tyckte att det skulle ha varit ganska så kul att bocka men jag lyckades hindra honom, den här gången. Han fick hoppa några hinder i en serie istället och det var ju klart kul. Jag längtar tills tävlingssäsongen sätter igång igen!
Jag vet, jag är riktigt kass på att lägga upp bilder. Jag fick senast idag en utskällning av Matilda angående detta i-landsproblem. Jag ska försöka att skärpa mig. Någon bild på min nya väst har jag ju inte tagit än och jag är för lat för att gå ut i hallen och ta en bild. Men jag lovade å andra sidan att lägga upp en bild på min Pikeurhalsduk som jag fick av Linda så den kommer här. Typ tre veckor senare.


Nu har jag kramp i axlarna efter allt skrivande så jag ska nog softa i soffan lite innan det är dags för sängen. Ska släppa ut hästar igen imorgon, som vanligt. På eftermiddagen är det dags för en fika med Desirée och sen, gissa vad, japp det stämmer, mer plugg. Jippy.

Avslutar dagens inlägg med en bild på en liten vovve som kollar på TV på julafton.







Nina.

Kommentarer
Postat av: Anders R

ja 2:a världskiget tycker jag också är intressant och 1900 -tals historia också

läser nu om de stora slagen i historien ,





mm pizzan var god,

verkar som hunden gillar djungelboken , ellr mest intresserad av bagera ?

2009-01-02 @ 00:46:06
URL: http://oceans.blogg.se/
Postat av: Jessie

Trodde han bara kollade på 101 dalmatiner:)

2009-01-02 @ 09:55:17
URL: http://www.metrobloggen.se/ryttarliv
Postat av: Matilda

Nu ska jag ta en snabb kopp kaffe sen ringer jag. :D

2009-01-02 @ 10:44:30
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh, är din med en pigg 17-årig , som min då:)



Hoppas du haft en bra dag!

2009-01-02 @ 19:46:26
URL: http://swipt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0