Americas funniest home videos.

Japp, sitter i Carolines soffa och kollar på det. Inte alltför spännande kanske men kan vara en smula underhållande. Har sällskap i soffan av Caroline och Matilda. Trevligt trevligt!

Idag var jag uppe vid sommarhuset och det snöade massor. Jättehärligt. Hela sjön var täckt av tjock is och "isen sjöng", ni vet när man hör hur det  spänner i den. Jag tog flera bilder och de kommer upp senare.

Hoppas ni har en bra kväll. Det har jag för jag har trevligt sällskap och en godispåse. Mums.






Nina.

Kommentarer
Postat av: Anders R

Vart ligger stugan ?

mm vackert med vinterlandskap , men ack så kallt, och häftigt att höra isen sjunga

2009-01-03 @ 23:08:28
URL: http://oceans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0