Den första dagen på ett gryende år.

Hur känns det idag? Hade ni en trevlig kväll?

Det hade jag. Det är alltid så himla mysigt hos Linda och Peter. Vi åt gott (grillat, mums) och hade det allmänt trevligt.
Vi firade både det nya året och sen efter 12-slaget även Lindas födelsedag. Grattis igen vännen!!

Jag har precis vaknat och jag tror jag ska chilla lite innan jag åker ner till Göte. Sen ska jag inom mina färäldrar och kolla på en sak som pappa har spelat in. Verkar jätteintressant för man är ju historienörd ut i fingerspetsarna. Sen är det...tadaaam....pluggandet som gäller. Men det ska vara klart på lördag. Längtar!!

Hoppas att allt är bra med er och att ni mår bra idag. ;)






Nina.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Nu ska jag gevärmen mig så vi kan ha dinosurconnection later! ;)

2009-01-01 @ 15:02:09
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Anders R

god fortsättning på det nya året,

hade jättetrevligt.

vad för historia är det som lockar ?

2009-01-01 @ 16:06:54
URL: http://oceans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0