Det är illa.

Det är illa när man inte har hunnit och inte orkat blogga för att man har haft så otroligt mycket att göra. Jag och pappa har rensat på vinden och fixat en massa saker. Sådant som verkligen behövdes göras men som man aldrig orkar ta tag i.
Jag har tom tagit bild på min nya bokhylla men inte hunnit lägga ut den och jag gör det inte nu heller för jag är så trött så jag håller på att somna och ska genast ner i sängen.
Tur att min säng verkar bekvämare än denna.


Lovar att försöka skriva mer imorgon.

Ha det super!






Nina.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahaha vilken säng :o Inget för mig som hatar att sova på sidan. ;)

Nanna gott frun och så HÖRS VI IMORGON! :D

2009-01-25 @ 23:08:39
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Jessie

Du skulle aldrig köpt det där spelet. Suger musten ur dig;)

2009-01-26 @ 12:00:30
URL: http://www.metrobloggen.se/ryttarliv
Postat av: Linda

Men duktig är du och stolta över dig är vi.

Kram

2009-01-26 @ 14:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0