Femte dagen med huvudvärk.

Ja, inte är det kul. Man blir ju orolig att det är något som är fel men jag hoppas att det bara är en förkylning som satt sig i huvudet.
Jag ska iaf försöka kämpa mig kvar på jobbet tills jag slutar idag, även om kollegorna är väldigt omtänksamma och tycker att jag ska gå hem och vila. men nä, jag vill jobba faktiskt. har ju som tur är inga lektioner idag så det är mest att sitta på kontoret och jobba med pappersarbete och det är ju inte alltför ansträngande. Som tur är.
Efter jobbet idag ska jag faktiskt åka till Mobilia och köpa en kontroll till till mitt Wii och även en parfym. Just nu minns jag inte vad den heter men jag uppdaterar senare. =)

Idag blir det till att bara ta det lugnt ikväll för jag orkar inte göra något och jag hoppas att min huvudvärk ska gå över men imorgon är det fest hos desirée och sen utgång. kan bli trevligt tror jag nog. På söndag är det scones hos Linda och Peter ute på landet. Ska bli så mysigt.

Nu ska jag försöka jobba vidare trots en dunkande huvudvärk.

Hoppas att det är bra med er.






Nina.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det var som fan att ente huevarken går över!

Stackars dig!

2009-01-30 @ 16:08:21
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Anders R

nä nu får du allt krya på dig, aja baja och hålla på så där,

hoppas i alla fall att du får en trevlig helg

kram

2009-01-30 @ 18:36:18
URL: http://oceans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0