Idag är det Tisdag.

För de som inte har koll. Sitter på jobbet och har någon timme kvar här. Sen bär det av hemåt för att spendera kvällen med att läsa den uppsats som jag ska opponera på. Den är ganska lång så det kommer nog att ta sin tid. Opponeringen sker imorgon och jag är en smula nervös, inte för att opponera utan för att bli opponerad på. Gillar inte alls tanken på det även om jag har varit med om det många gånger innan. Jaja, bara att bita ihop.

Senare idag kommer även Caroline och ska kolla på ett bord som jag har. Hon ska se om det är något hon vill ha för det ska ändå bort då jag har köpt nya saker.

Dags att jobba igen. Hoppas att allt är bra med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0